Vad är detta?


Vad är de för skitväder rent utsagt. Snö blandat regn och slask. Blää för November! Hade tänkt ut och springa i morse egentligen. Men de fick jag ta och ställa in. Först trodde jag att de bara regnade lite lätt och de gör absolut ingeting men sen märkte jag att de typ var halvstorm ute så kände jag att de e lite väl överdrivet att springa i detta väder. Jag vet att jag e knäpp som startar dagen med att gå upp vid 6 för att ut och springa. Men jag e inte så crazy att jag går ut och springer när de e halv storm. Någon måtta får de faktiskt vara, fast de kan vara svårt och tro ibland. Så jag sov 45 min till och satte sen på mig ordentligt med kläder och gick en powerwalk istället. För om inte plan A fungerar får man nöja sig med plan B. SKITVÄDER...

Tror de e dags för en clementin så man blir på lite bättre humör!

Kram T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback