2 Oktober


Har haft rätt fultt upp sen jag gick upp. Vaknade rätt tidigt för att vara en lördag men rätt skönt att komma upp och få lite gjort innan jag sk iväg kl.5. Har tvättat, städat och fixat och donat och även hunnit med att plugga lite teori. Ska snart fixa lite lunch, det börjar kurra i magen och ta en kopp kaffe och kanske kolla på en film. Sen är de dags att börja göra sig i ordning för kvällen.
Är nämligen bjuden på grekresturang av Linda. Ska fira min födelsedag en dag i förväg. Super mysigt. Lite senare kommer vi som de ser ut nu gå på en Oktoberfest som är ner i Apelviken (tror jag de var). Så de kommer bli en jätte bra kväll. I morgon när den stora dagen är vet jag inte vad jag ska göra deräemot. Men de göringet firar den idag istället och så ska jag ju ha den "stora" festen sen när jag kommer hem till stockholm nästa helg. Så som jag skrev igår "detta kommer bli den bästa helgen sen jag kom ner till Varberg".

Kram T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback