4 Oktober


De är så sjukt fnt väder ute, Underbart höst väder. Solen skiner och hmlen är helt blå. De blåser en hel del men de gör de ju jämnt här nere. Funderar på att ta en liten promenad senare i lungt tempo. Kan fortfarande inte träna och jag börjar få myror i bena. Måste röra på mig. Så de skulle sitta fint med en promenix.
Men de skulle inte sitta helt fel med att en kaffe på en uteservering i de fina vädret för den delen heler. Kanske ska ta en promenad och sen sätta sig på en uteservering om de inte är för kallt de vill säga. Man måste ju passa på medans de är så fint som de är idag. Jag ska även försöka kläma in lite strykning också och lite teori. Har inte rört teori boken på hela helgen. Hade liksom ingen lust att plugga när jag fyllde år. Måste plugga lite till för nästa måndag har jag 2 körlektioner inplanerade i veckan. Ser framemot de och jag hoppas att jag snart har mitt efterlängtade körkort.

Dags att ta tag dagen!

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback