Lugn start



De vart en liten promenix idag. Tog en tur på stan med Linda och vi tog även en fika och satt och prata där i nästan 1½ timme. Skönt att snacka av sig. Fast man redan gjort de i helgen. Fast de finns nästan alltid något att prata om när man e tjej. Eller hur? Jag hann även hämta ut min efterlängtade biljett som tar mig hem till Stockholm på fredag morgon.

De är sjukt skönt med en lugn start på veckan. Även fast jag typ inte vart i skolan en enda måndag sen jag kom ner hit. Så är de sjukt skönt att vara ledig på måndagar. Eller ledig och ledig vet jag inte. Jag har pluggat hemma men när jag har känt för de vilket är  toppen. Känns som att jag får mer gjort när jag är hemma. Vilket kan tyckas vara konstigt för vissa. För de är ganska lätt att de slinker emellan andra saker. Men när jag väl sätter igång med något så tar jag paus när jag känner för de och sen sätter igång igen. Men alla är ju olika och de e ju tur de. Skulle vara lite tråkigt annars!
Men i morgon blir de plugget igen och inte en lugn stund. Så nu ska jag kolla på ett SATC avsnitt och sen krama kudden min

Kram T

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback