Min Fredag


Nu är de helg och helgen kommer defenetivt bli den bästa sen jag kom hit ner till Varberg. Den började bra med hotellfrukost som jag berättade om i förra inlägget. Vi som inte tar Gesällen blev ju bjudna på hotellfrukost på hotell Gästis. Dem hade en jätte god frukost plus att de var super mysigt hotel. Vi fick även rundvandring där och spa avdelningen var helt otrolig. Hela spat var kaklak i blått och vitt och spat var inte litet vill jag säga. Så jag undrar hur många kakelplattor som har satts in där. Så om ni någon gång kommer ner till Varberg och ska bo på hotell så rekomenderar jag hotell Gästis. Efter besöket på Gästis tog jag och Linda en sväng på varbegs gator. Vart två inköp för min del. Strumpbyxor och en ny mascara som jag har behövt länge. Nu är jag hemma och ska ta det lungt är fortfarande riktigt förkyld men inte ont i halsen som tur e. Så hoppas att den har vänt och att jag är på bättringsvägen. Orakra inte vara sjuk är sjukt enerverande. Rastlös som man e! (vill träna) :P

Kram T

Idag är de för övrigt två dagar kvar tills jag fyller 20! De närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback