Mysig Dag


Tjoohoo!  Nu blir de en liten snabbis bara. Ska nämligen snart iväg och kolla på syster min som ska dans SM i standard. Ser verlkligen framemot att se min lilla skrutt i sin nya standard känning. Eller lilla och lilla hon e 16 bast. Blir lika imponerad varenda gång jag ser henne dans.Kan inte fatta att de min lilla syster som snurrar runt där på golvet. Så sjukt duktig!t Hon har en sådan talang och de säger alla.
Vid sju ska jag träffa Cecilia och då ska vi ut och äta. Blir grekresturang. Ska blir så mysigt och kul. Så denna dag kommer bli en väldigt rolig och mysig dag.

Hoppas ni får en Jätte bra dag i de fina höstvädret!

Stor Kram till er alla fina läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback