Naturen är en större inspirationskälla än vad man tror.



Sitter och kollar ut och ser vackert höstlandskap som susar förbi. Så himla vackert. Hösten är en sådan otroligt fin årstid. Fina färger, Inspiration, röd blommig om kinderna. Så himmla mysigt.  Träden är helt underbara. Jag sa härom dagen till en kompis att sen jag började på denna utbildning så har jag börjat uppskatta naturen allt mer och mer och ser de som ett konstverk. Har alltid gillat naturen och älskat att gå i skogen och plockat svamp mm. Men aldrig tänkt på hur vackert de faktiskt e. Eftersom KY-utbildningen ligger på en lantbruksskola så har vi stor tillgång till naturen. Vilket är hur underbart som helst. Finns mängder med träd, buskar, fält med olika växter och massa annat. Så sjukt mycket inspiration. Och hösten ger mig ännu mer inspiration. För de har ju börjat komma så mycket fina bär, blad mm. Inte bara de gammla gröna. Finns mängder av nyanser på bland, växter. Sånt man sällan hittar på sommaren och våenr. Hösten är verkligen en stor inspirations källa för mig. Även fast de ser kallt ut ute så utger träden på något vänster värme i mina ögon. Underbart! Kommer defenitivit börja gå mycket mer nu när jag kommer upp till stockholm och inte bara stå inne på gymmet eller träningslokal. Ska njuta av varenda sekund som går med en lång höstpromenad. Självklart ska världens underbaratse vovve få hänga på.


Gjorde ett arrangemnag i veckan som är höstinspirerat. Massa vackra färger.
Arrangemanget ska vara till en Recpetionsdisk. Tycker den skulle passa riktigt bra som ett välommnade.
Eller va tycker ni?

Kram T


Kommentarer
Cecilia

Okej, tack igen!

Ringer dig imorgon när jag sitter på bussen!

LOVE <3

2010-10-08 @ 14:30:31 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback