Nervvrak


Är sjukt nervös inför morgon dagen. Ska till läkaren. Kanske inget att vara nervös för. Men jag ska ta bort en leverfläck. Eller ska ta bort ytterligare en del av en leverfläck som jag redan tagit bort. Komplicerat, jag vet. Men i alla fall. Om man hatar blod, sprutor och allt som har med sånt att göra så e de inge vidare kul. Mår illa bara utav att tänka tanken på morgon dagen. Vill bara att de ska vara över. Vill inte gå och tänka på hur nervös jag e längre. Som dessutom gör så att allting blir 10 gånger värre än vad de e. Vissa saker gör en sjuk nervös och detta är en sak som gör mig till ett stort nervvrak.

Kram T


Kommentarer
Cecilia

Håller tummarna :) <3

2010-10-14 @ 11:30:58 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback