Ny dag


Ny Dag med Nya Tag. John Blund hittatde faktiskt hit igår kväll. Somnade nästan direkt när jag lagt mig igen. Eller jag kan ju altid inbilla mig att de var han. Blir lite roligare på de viset. Förkylningen känns faktiskt något bättre idag. Så jag hoppas att de håller på att vända.
Klockan ringde halv sju och då kände jag verkligen inte för att gå uoo ur sängen. Var så sjukt kallt utan för täcket. Även fast jag ahr ett elelement precis brevid sängen så är de svinkallkt på mornaran. I natt var de faktiskt förstsa gången för i år som jag sov i mjukisdress. Inte undra på att man blir förkyld hela tiden när de är så kallt här hela tiden. Ska strax kila, blir upphämtad snart. Har floristdesign hela dagen idag. Så nu ska fantasin flöda till 110%. Hoppas jag på i alla fall. Nu ska väskan packas sen dags att kila. Ha de bra bland löven

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback