ÖVNINGSKÖRNING




Fy vad bra de känns nu. Nu när jag har kört mörkerkörning för andra gången i mitt liv så är jag inte alls lika nervös inför morgon dagen. Känns hur bra som helst. Har inte kört nu på 2 månader eftersom jag vart nere i varberg. Men de gick hur bra som helst. Så jag hoppas att de går lika bra imorgon bitti. Ska vara på körskolan 07.30 och kör i 80 min. Känns väldigt lngtid när man sitter så här men de går sjukt fort. Nästan lite för kort när man väl sitter där. Kommer ju köra 2 gånger i veckan nu fram tills praktiken e slut. Ska även boka in halkbanan snart så förhoppningsvis har jag mitt körkort innan året e slut. HOPPAS HOPPAS!

Kram T


Kommentarer
Danni

Tack för i lördags gumman :)

Kör hårt nu :) så klart du kommer ja körkort innan året är slut :) !!

2010-10-11 @ 13:11:07 | http://daniellakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback