Tisdag 12 Oktober


1. Hur gammal är du om fem år? 25år
2. Vem var den sista du träffade? Pappsen och Flus
3. Hur lång är du? ca 1,70
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Sherlock Holmes
5. Vem ringde du senast? Pappasen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vad duktigt! See U later, Puss"
7. Vad är dagens planer? Har vart på praktik och gått powerwalk snart sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag e på för humör.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, i hela 17 år dessutom.
10. När såg du senast din mamma? Vid 8 tiden i morse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna
13. Har du någon gång hittat en katt? Vad är de för fråga?
14. Vilken är din favoritplats? För tillfället e de mitt rum. För det har en dörr...
15. Vilken plats föredrar du minst? Köket.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen som lärare eller egenföretager. Kanske barn. Svårt att säga.
17. Vad skrämmer dig? Blod och spindlar. Mår illa bara utav att tänka på de.
18. Vem fick dig att skratta senast? Flisflus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nepp
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar såklart
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 el 3
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt? Vem har inte gjort de?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, Älskar mina Converse. Skulle kunna ha på mig dem 24 timmar om dygnet.
26. Är du social? Tror de. I alla fall när man känner mig
27. Vilken är din favoritglass? Hallonsorbet eller chokladglass med kross
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Antaglien köpa lägenhet eller shoppa för en del och sen spara.
29. Tycker du om kinamat? Beror på vad. Men de mest är gott.
30. Tycker du om kaffe? Om jag gör. Är beroende
31. Vad dricker du till frukost? Te eller Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar alltid på mage men vaknar alltid på sidan.
33. Kan du spela poker? Nej, vill inte lära mig heller.
34. Tycker du om att mysa? Of Course. Vem gör inte de? ;)
35. Är du en beroendemänniska? Om jag e. Är beroende av bla Träning och kaffe.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Zandra
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång i framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Inte flytande. Men kan några fraser och ord på tyska. Men kan även en del engelska såklart.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor!
42. Äger du dyra smycken? ja
43. När känner du dig lycklig? Just NU bland annat
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Rotmos
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min syster Yster 
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på högerhanden men de är bara ett av många ärr som pryder min kropp.
47. Vad har du för ringsignal? Phantomen på Operan
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej men mamma har kvar dem.
49. Flirtar du mycket? Nja...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men de är nog inte så svårt :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inte körkort, ÄN.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bröderna Betzinis Spektakulära cirkusshow. (sjukt ba bok)
54. Läser du dagstidningen? Nej. är väldigt dålig på de.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. men prenumerara på en annan tidning som heter Lantliv. Är en Underbar tidning med mängder av inspiration.
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger gör jag mer än gärna. Och högt dessutom.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett hälsning på ett kort 
59. När var du i kyrkan senast? I sommras när jag jobbade och skulle leverera en begravningsdekoration till en begravning.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback