Trött


Helt sjukt vad trött jag e. Ögonen håller på att gå i kors. Men jag måste hålla mig vaken. Ska nämligen kolla på Despreate Housewives. Så de gäller att försöka pressa upp ögonen och hålla dem öppna. Får se hur de går.

Har vart en väldigt lugn dag på praktiken. Men dagen har gått väldigt fort ändå. IStartade dagen idag med en 50 min powerwalk. Finns nästan ingen bättre start på dagen. Tänkte ut och springa först men jag tog med mig Part istället och fick lite sällskap. Känner mig inte helt 100 än heller så jag väntar med löpningen några dagar till. Fast de e svårt att hålla sig ifrån de. Har myror i bena...

Kram T


Kommentarer
Danni

Sötnosar <3

2010-10-12 @ 22:17:14 | http://daniellakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback