Kryper ur skinnet och myror i bena har jag för den delen också!


Håller ärligt talat på att kryp ur skinnet och myror i bena har jag för den delen också. Vet att de blir väldigt mycket tjat i inprincip varenda inlägg om att jag inte kan träna. Men jag blir helt koko i huvudet när jag inte får träna. Jag är i ett extremt behov av träning nu. Kommer allvarligt talat gå under om jag inte får träna innan veckans slut. Känner att min kropp inte mår bra utav att ha sådant här långt uppehåll utan träning. Men mina halsmandlar och denna jäkla förkylning är de som sätter stopp för allt och gör livet surt just nu. SÅ när jag kommert hem ska dem där jäkla halsmandlarna bort. Orkar inte med dem längre. Men i övrigt är allt sjukt bra.

Men nog om de nu. Kom precis hem från att ha suttit och pluggat på Espresso House i över en timme. Behövde komma ifrån källaren ett tag och byta mijö. Var sjukt skönt att sitta med sin latte i ena handen och teoriboken i den andra. De kommer jag defenitivt att göra igen.

Nu blir de en kopp te för min ömma hals!

Kram T



Kommentarer
Cecilia

TACK ;D

Det är en florist butik i hammarby sjöstad :D

Hoppas Hoppas att det går bra:D

2010-10-05 @ 19:59:13 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback