Flyt


Ibland har man flyt. Värkar i alla fasll som att jag haft de den sista tiden. Sitter och har egtet arbete. Men jag har inget att göra. Har redan gjort allt som ska göras och kan göras. Så jag känner mig rätt glad över att jag haft sådant flyt med allt och gjort allt direkt. Så man ite har massa saker att ta igen. Känns riktigt skönt. Men jag blir väldigt rastlös när jag inte har något att göra. Känns faktiskt lite onödigt att vara här idag. Har inte gjort någonting intressant sen jag kom till skolan. Har hjäpt några i klassen med vissa saker men inget annat. Men de är ändå rätt skönt att vara här så man får lite sällskap istället för att bara sitta hemma och glo.

De blir ingen träning idag heller. Hatar verkligen denna förkylning. Blir ju ännu mer rastlös när jag inte får träna och tänka på annat. Träningen är typ de ända som får mig att koppla av nuförtiden. Så min hjärna går på högvarv nu när jag inte har tränat sen förra Onsdag. Snart en vecka, Herregud. De är verkligen inte likt mig. Hoppas att de är över snart bara. Håller verkligen på att krypa ur skinnet.

När jag kommer hem ska jag plugga teori igen. Måste plugga stenhårt nu för nästa vecka sätter ju körlektioner igång på allvar. Så kaffe och teroiboken är mina bästa vänner nu när jag inte tränar.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback