Packa


Nu är 1 av 3 väskor helt packad och klar. Trodde att jag enbart skulle behöva 2. Men e man tjej så e man. Har lite mer kläder, skor och övrig prylar än vad man kan tro. Så de kommer bli en kamp att få ner allt. Men ner ska de och ner kommer de komma. För jag är envis. Så om jag nu kommer behöva sitta, stå, stampa, ligga, eller ringa på extra hjälp så kommer jag göra de, för igen de ska dem och allt ska ner. Men jag har lyckts förrut så varför skulle jag inte lyckas nu? Men de e väldigt ansträngsnde att packa och de e inte vidare kul heller för den delen. Jag blir sjukt frustrerad av att packa, känns hela tiden som att jag hat glömt något. Vilket som oftast visar sig när man kommer hem att man har glömt något. Något VIKTIGT dessutom. Kanske ska börja skriva listor så jag verkligen inte glömmer något. Nää, de tar för mycket tid. Men med lite bra musik i bakgrunden så fungerar de mesta. Även packningen. Så imorgon ska de sista ner och på fredag 09.55 bär de av hem till Stockholm för att vara där i 5 veckor och ha praktik. Ser verkligen fram emot praktiken. Ska bli sååå KUL!
Kan inte fatta att de är sista praktiken och ca 10 veckor kvar av utbildningen. Ju mer jag tänker på de ju mer tänker jag på hur mycket jag kommer sakna KY-klassen. Vissa mer än andra men ändå. Vi är nu en klass på 15 tjejer i alla åldrar och har väldigt bra sammanhållning. De tycker jag i alla fall. Självklart är man med andra mer än andra men ändå kommer sakna alla sen. Så de känns lite mysko att detta 1½ år snart e slut. OCh de går bara mot de bättre hela tiden, hoppas jag i alla fall.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback