NEXT STOP, STOCkHOLM


Nu sitter jag på tåget upp till Stockholm. De vart försening som vanligt. 35 minuter. Inte så farligt. Men de är inge vidare sitta på en perrong med 3 blytunga väskor som man knappt orkar dra och typ alla sitter och stirrar på en och tycker man är knäpp som har så mycket packning. Nu sitter jag i alla fall här och är i Stockholm tidigast kl.14.15. De skulle inte förvåna mig om de vart ännu mer förseningar för de är SJ experter på. Har nog aldrig kommit fram den tiden som tåget ska vara framme när jag har åkt med dem. Men hellre tåg än buss. Tåg går snabbare fast de e förseningar och buss är sjukt drygt för de tar typ hela dagen. Så Sj är bra i längden! Kommer ägna inprincip hela resan åt till att plugga körkortsteori. Så de kommer inte bli en lång resa. Hoppas jag i alla fall.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback