15 skäl till att börja träna!


Jag har sagt de förr och säger de igen. Börja Träna! Jag vet att de är sjukt svårt att resa sig ur soffan och ta sig till gymmet, träningen mm. Men du kommer må sjukt mycket bättre. Hälsan kommer också bli bättre. Jag LOVAR. Därför har jag skrivit några skäl till varför de är bra att börja träna!

- Bättre Humör
- Starkare Imunförsvar
- Längre Liv
- Minskar antalet förkylningar & cellernas åldringstakt
- Mindre värk & ökad ork
- Förbättrar Kropsshållningen
- God Sömn
- Minskad Stress
- Sträker hjärtar och gör de större
- Hjälper dig att minska i vikt
- Underlättar rök & Alkohoavväjning
- Bättre Självförtroende
- Förbättrar Sömnkvaliten
- Minskar risken för cancer, hjärtinfarkt & högt blodtryck
- Du får MER ENERGI

Så vad väntar du på BÖRJA TRÄNA!

Kram T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback