Börjar bra slutar mindre bra


Har vart en hur bra dag som helst. Har vart på sjukt bra humör hela dagen och blev riktigt nöjd med mina arbeten. Allt har vart super tills jag kom till gymmet. Då de visar sig att jag har stressat i onödan och de visar sig att passet börjar inte förens kl.6 och 5 som jag trodde. Men jag vart inte sur för de gick en runda på stan och köpte mig en banan och en nu gosig halsduk. Sen gick jag dit lite tidigare och ställde mig på crosstrainern och motionera där i 25 min innan de riktiga passet börja. Sen när jag kommer hem så fick jag extremt ont i magen.  Och nu ligger jag i sängen med frossa. fryser så in i norden. Så jag hoppas att de inte att jag håller på att bli sjukt igen. Har inte lust med de nu när de bara är 4 dagar kvar tills fyller år. Plus att jag inte vill vara sjuk. Men de konstiga är att jag inte mår dåligt i övrigt. Men får hoppas på att de gått över tills imorgon.

Kram T


Dagens "Brudisar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback