Fullproppad




Nu lägger jag i från mig teoriboken för idag. Har suttit med den i dryga 3 timmar. Helljus, halvljus, bakhjulsdrving, motortempratur, ABS, ESP, Broms, Varningsskyltar. Helst sjukt vad mycket ord de finns. Och de är 100 fler som cirkulerar i mitt lilla hjärnkontor. Men nu släpper jag de för idag och tar och gör lite research till mitt EA (Examensarbete) istället. Försöker hitta ett bra fototprogram och även bra sida där man kan göra vistitkort. Har hittat en men vill se om de finns någon bättre sida. Om ni vet någon bra sida så tar jag gärna emot förslg. Men innan jag sätter igång med EA ska jag förnya energin lite grann med en koffeinkick!

Kram T


Kommentarer
Cecilia

Du är så dukitgt :D

Om typ en vecka ses vi!

Jag ringer dig några dagar innan så får du förklara vägen till dig, Christian kan tyvärr inte följa med men jag kommer gärna :D PÖSS <3

2010-09-29 @ 10:35:39 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback