Händelserikdag & Denna underbara Träningsvärk


Har vart en väldigt händelserikdag på många sätt. Vaknade med världens huvudvärk och hade ingen aptit alls. Så de var bara att peta i sig en Ipren och se glad ut och pipa iväg till plugget. Sen har de hänt en hel del som bara får mig att gå på nerverna. Vill inte gå in på de mer här men de är så jäkla frustrerande att vissa inte kan förstå hur man känner eller menar. De bara rinner av dem. Som att prtata med en vägg. De är precis som att dem inte bryr sig. Men nu ska vi inte gå in mer på de.

Tränningsvärken har kommit smygande under dagen väldigt sakta men säkert. Så nu har jag inprincip ont i hela kroppen. Men jag ÄLSAKR de. Då vet man att man lever. Att man har gjort något bra och rätt. Längtar redan till nästa gång. Då jag förhoppningsvis inte får lika ont.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback