Ja, jag är en Träningsnarkoman. SO WHAT?


Har tränat varenda dagen denna vecka nu. Och de är så jäkla skönt ska ni veta. Får som en adrenalinkick efter varenda träning. Which is WONDERFUL! Rensar även hjärnan kuppen. För jag har så sjukt mycket i huvudet förtillfälet. Så de slår slint i huvudet flera gånger om dagen. Därför är de så bra att jag inte har någonting annat för mig efter plugget så jag kan träna. Så träning är de bästa och roligaste tidsfördrivet. Jag vet att vissa tycker jag tränar för mycket och säger att man måste vila också. Men självklart vilar jag. Men om jag mår bra av att träna så mycket som jag gör så gör jag de. Jag vet när min kroppen säger ifrån och inte klarar mer.

Kram T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback