Knäppt de där!


Helt sjukt vad rastlös man kan bli. Nu när man har kommit in i en vana med att träna 1-2 timmar varenda dag man kommer hem från pluggandet. Så är de sjukt svårt att komma på att göra något dem dagar som man inte tränar. Har haft rätt fullt upp hela dagen men saknar även träningen. Knäppt de där! Idag är de förövrigt 6 dagar innan man fyller 20. Längtar väldigt mycket, men de tråkiga är att jag inte är hemma i Stockholm. Men de blir garanterat bra ändå. I morgon börjar min skolvecka så de blir sängen tidigt idag. Som jag sa igår så måste jag börja vända på dygnet och sova minst 7 timmar. Mår bäst och orkar mer om jag får 7 timmars sömn. Så de ska de bli ändring på.

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback