Krasslig


God Morgon på er! Vaknade i morse och kände mig sjukt konstig i kroppen. Sticksig i halsen ont i bihålorna och ont i kroppen. Så de har inte alls gått över från igår. Vilket jag hoppades på att de skulle göra. Men jag har slängt i mig två koppar te nu på morgonen och ska ta oh göra en till i termosen min. Så jag kan ta med mig den till plugget. Känner mig lite bättre efter tet. Men de kan bli bättre. Så idag blir de garanterat ingen träning för min del. DE SUGER! Men får se till att de inte blir värre så kanske man kan träna imorgon istället. Men dagen har ju bara börjat på de kan ju hinna ändras.
Slutar förmodligen efter lunch idag. För har inga mer lektioner sen. För vi får nämligen inte gå ner och vara i floristhuset på hela dagen. De kommer nämligen in blommor och saker till Gesällprovet som startar i morgon. Så de är lite surt att man inte får vara där att jobba. Fför jag ska ju inte ta de. Men dem gör väl so av säkerhetsskäl för att inget ska gå runt och tissla och tassla om vad de är för material mm.

Dags att borsta gaddarna och diska efter frullen. Sen kila iväg...
Hoppas ni får en bra dag i kylen. Sätter på er så ni inte blir sjuka!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback