Långhelg


God Förmiddag!
Har ingen skola idag så jag fick sova riktigt länge idag. Behövde verkligen de. Men nu börjar min långhelg. Är ledig från plugget ända till på Tisdag. Dessutom är de bara 2 veckor kvar idag tills de är dags att åka hem till min Underbara familj igen hemma i Tyresö. De är även bara 9 dagar kvart tills man fyller 20. Wihoo! Men om 2 veckor sitter jag faktiskt på tåget. Snacka om att jag längtar.
Dessa 4 dagar som jag är ledig kommer att ägnas en hel del till att öva på körkortsteori och även fixa och dona med mitt Examensarbete. Men självklart kommer de klämmas in träning också. Imorgon är jag ledig från hårdträning. Men de kommer garanterat bli en promenad i hyfsat snabbt tempo. Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe. Vilket är de bästa kaffet på hela dagen. Sen ska jag slänga in en tvätt.

Kram T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback