Mör


Nu är man lagom mör igen, efter Body Pumpen! Men har inte lika mycket träningsvärk idag som jag haft gångerna innan. Nästa gång blir de ökning på vikterna och då kmmer träningsvärken garanterat komma igen. Men de är bara härligt. Funderar på att boka in mig morgondagens Body Pump med. Får se hur dagen blir först!

Har fått värsta hemlängatn idag när jag inte haft någonting att göra. Så de var skönt att rensa tankarna med träning. Men i morogn är de bara tre veckor kvar tills de är dags att åka hem för praktik. Och enbart två veckor tills jag fyller 20. Wihoo...
Nää nu sk jag ta och läsa inna de är dags att krama kudden.
Trevlig kväll på er!

Kram T




♥ Saknar Världens Underbaraste Vovve ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback