Röstat + Träningsnarkoman


Röstat! Japp nu har man röstat för första gången i sitt liv. Jag är inte ett dugg inne i poitik världen, och är inte direkt intresserad heller. Men jag hoppas att jag röstade rätt. Följde mitt hjärta om vilket som kändes rätt. Så man får hoppas att man väljer rätt! :P

har inte vart i skolan idag. Vi hade ingen lektion och jag har gjort allt redan så jag bestämde mig för att inte åka fit idag. Riktigt skönt att säppa allt för en dag och bara tänka på något annat. Som tvätt och träning. Ivkäll är de dags för träningsnarkomanen igång igen. Blir ytterligare ett Body Pump pass. Är sugen på att köra ett pass imorgon också. Men de får vi se hur de blir med den saken. Men nu är de dags för lunch!

Kram T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback