Tvätthög


Förstår inte vart all tvätt kommer ifrån. Jag bor liksom själv och tvätt högen bara växer och växer. Så mycket kläder använder jag faktiskt inte. Så de är ett mysterium på hur den kan växa så fort. Och jag tvättar minst två gånger i veckan och de är snudden på gränsen till full varje gaånge. Är liksom redan inne på dagens 3:e masiken. De är verkligen inte kul att tvätta. Men om man vill ha rena kläder så finns de ju inget annat val.

Just nu väntar jag på att masiken ska bli klar så jag kan ta en promenix till Mio med Linda. Blir ingen träning idag så de passar alldeles utmärkt med en promenad. Känner att jag måste vila kroppen till morgon dagens Body Pump. Zumban tog verkligen hårt på musklerna i går speciellt magmusklerna. Men de är bara härligt.
Tvätten kallar...

Kram T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback