Filmfreaket is BACK


"Filmfreaket" är igång igen. Film har inprincip vart huvudämnet under denna helg. Har ju även tränat och pluggat lite. Men i övrigt sjukt mycket film. Både nya och gammla godingar. Man måste ju även tittat på lite nytt. Kan bli lite tjatigt annars. Men jag har nog tittat lite för mycket. Mina ögon börjar kännas lite smått fyrkantiga. Eller de kanske redan är de? De skulle vara snyggt att gå runt med fyrkantiga ögon, hahha. Eller kanske inte? Men får skylla på de dåliga vädret. De hade nog hänt lite mer om de vart bättre väder. Men med tanke på att hela lördagen hade spöregn så fanns de inte så mycket mer att göra, än att glo på film. Eller så har man dålig fantasi och kan inte komma på någonting annat att göra. Alllt var så mycket lättare när man var mindre ju. Kunde roa sig med inprincip vad som helst. Men den fantasin tyner ju bort allt mer ju äldre man blir och tillslut sitter man där helt fantasilös och tänker "de var bättre förr". Usch vad gammal jag kände mig helt plötsligt. Är ju inte äns fyllda 20 än. Herregud säger jag bara...

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback