Who is SALT?





Tråkigt väder och rastlös. Då blir de en hel del film.
SALT är en av filmerna som jag tittat på och den är faktiskt riktigt bra. De är egentligen inte min typ av film. Men de var mycket bättre än vad jag förväntat mig. Väldigt mycket Pang Pang. Var den Spännande? Svar JA! De är rätt svårt att förklara men de blir rätt många vändningar i filmen. Som sagt svårt att förklara men ni kommer förstå vad jag menar om ni ser den!

Handling:
Evelyn Salt är en CIA officer som har svurit en ed om trofast tjänstgöring och att kämpa för sitt land. När hon blir anklagad för att vara en rysk spion flyr hon för att rentvå sitt namn och för att en gång för alla visa att hon är en sann patriot.

♣♣♣♣
4/5

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback